کامپیوتر

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ کامپیوتر خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

Pixlr-o-matic نرم افزاری بسیار جالب است که با استفاده از آن می توانید به سادگی با افزودن افکت های تصویری زیبا ، جلوه هایی بی بدیل به عکس های شما ببخشد . این برنامه داشتن صدها افکت و قاب متفاوت به شما این اجازه را می دهد که هر تغییری که دوست دارید به آسانی روی تصاویرتان اعمال نمایید.این نرم افزار قادر است تا ۲۵۰۰۰ عکس مختلف از یک عکس ایجاد کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Pixlr o matic 2.2.2 نرم افزار ویرایش تصاویر Pixlr o matic 2.2.2 – اندروید

 

 

 


ادامه مطلب

[ جمعه 10 بهمن 1393برچسب:,

] [ 2:36 ] [ رضا ]

[ ]

ساخت آلبوم های دیجیتالی توسط تلفن های همراه و دوربین های دیجیتالی انجام داده و با این کار خور تصاویر دلخواه خود را به سلیقه خود آرشیو می کنند. Arclab Thumb Studio نرم افزار سازنده گالری تصویر، اسلاید شو و آلبومهای عکس مخصوص وب می باشد که هر فردی بسادگی می تواند از آن استفاده نماید. تمام کاری که شما بایستی انجام دهید این است که موقعیت دلخواه خودرا در قالب مورد نظرخود انتخاب نموده و برنامه باقی کارها را انجام می دهد. شما با این نرم افزار میتوانید تصاویر با حجم بالا را تبدیل کرده و تصاویر را به فرمت های مختلف تبدیل کنید. همچنین اجازه اضافه کردن اطلاعات metatag را برای کپی کردن نکات و یا توصیف عکس ها می دهد.

 

Arclab Thumb Studio 2.13 نرم افزار ساخت آلبوم Arclab Thumb Studio 2.13

 

 


ادامه مطلب

[ جمعه 10 بهمن 1393برچسب:,

] [ 1:20 ] [ رضا ]

[ ]

اگر شما به دنبال یک آنتی ویروس سبک و قدرتمتد میگردید و از گشتن برای کرک ها و سریال های آنتی ویروس تان خسته شده اید ، میتوانید از ۳۶۰Internet Security استفاده کنید . این نرم افزار یکی از نرم افزارهای در زمینه شناسایی و حذف تروجان ها می باشد که موتورهای این آنتی ویروس شامل موتور کلود انتی ویروس ۳۶۰ ، Machine learning cloud QVM engine و BitDefender می باشد. این نرم افزار سپر دفاعی برای جلوگیری از نفوذ هکرهاست یرای سیستم شما و به اصطلاح امنیت ۳۶۰ درجه را برای شما به ارمغان می اورد. ۳۶۰Internet Security شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

360 Internet Security 5.0.0 نرم افزار امنیتی 360Internet Security 5.0.0

 

 

 


ادامه مطلب

[ جمعه 10 بهمن 1393برچسب:,

] [ 1:14 ] [ رضا ]

[ ]

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۳۰۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات گرافیکی و هنری را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۸۰×۱۹۲۰ آماده شده اند .

 

WALL 20153 Recovered مجموعه ۳۰۰ والپیپر گرافیکی و هنری – Abstract HD Wallpapers

 

 


ادامه مطلب

[ جمعه 10 بهمن 1393برچسب:,

] [ 1:12 ] [ رضا ]

[ ]

Red Ball یک بازی فلش اعتیاد آور و فوق العاده زیباست. در بازی Red Ball مینیون ها که کاراکترهایی شرور و بدخواه هستند قصد دارند همه چیز را به شکل مربع تبدیل کنند! با توپ قرمز در ۴۵ مرحله هیجان‌انگیز راه خود را از میان تله‌ها باز کنید و همه هیولاها را شکست دهید. این بازی ارتباط مستقیمی با هوش شما دارد و یک بازی سراسر فکری است. مینیون ها سعی دارند شما را متوقف سازند و اجازه ندهند که ماموریت خود را به پایان رسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Red Ball 4 v1.0.75 بازی توپ قرمز Red Ball 4 v1.0.75 – اندروید

 

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 23:22 ] [ رضا ]

[ ]

RAW یک فرمت ذخیره سازی است که تمام اطلاعات به دست آمده از طریق سنسور دوربین در هنگام گرفتن عکس را ثبت می کند. Raw Therapee نرم افزار حرفه ای و قوی برای ویرایش تصاویر و پردازش عکس های Raw می باشد. این نرم افزار از فرمت های JPEG، BMP، TIFF و PNG پشتیبانی می کند. شما با Raw Therapee قادرید عکس های خود را بدون افت کیفیت تغییر سایز داده و یا علاوه بر دادن جلو های خاص میزان روشنایی و رنگ آن را دستکاری کنید. همچنین می توانید علاوه بر دادن جلو های خاص میزان روشنایی و رنگ آن را دستکاری کنید. Raw Therapee از اکثر دوربین ها و DSLR ها پشتیبانی میکند .

 

Raw Therapee 4.2.48 نرم افزار افزایش کیفیت عکس ها Raw Therapee 4.2.48

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 21:59 ] [ رضا ]

[ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه