کامپیوتر

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ کامپیوتر خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

Camera MX برنامه بسیار حرفه ای در زمینه عکاسی و ویرایش تصاویر است که برای اندروید عرضه شده است . توسط Camera MX میتوانید افکتهای مختلف را بصورت زنده هنگام عکس برداری قرار داده و آثاری خلاقانه بدست آورید و در کمترین زمان ممکن آنها را با دوستان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. برنامه دارای افکت هایی مانند HDR ، LOMO ، Shift و … پشتیبانی میکند . این برنامه به صورت کامل از زبان های زیادی مانند آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، و … پشتیبانی می نماید . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Camera MX v2.8.1 نرم افزار عکاسی Camera MX v2.8.1 – اندروید

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 20:56 ] [ رضا ]

[ ]

Google Translate خدماتی از کمپانی گوگل می باشد که با آن می توانید به ترجمه ی متن های خود و یا وب سایت ها بپردازید و متن دلخواه خود را زبان موردنظر مشاهده کنید. اگر اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار زیادی را صرف مشاهده وب سایت های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی مشاهده کنند. با استفاده از Google Translate می توانید متون و لغات مختلف را به آسانی هرچه تمام به بیش از ۸۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی ترجمه کرده و از قابلیت شنیداری آن و تلفظ لغات نیز بهره مند شوید! برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Google%20Translate%20v3.1.0.RC06.83908714 نرم افزار مترجم گوگل Google Translate v3.1.0.RC06.83908714 – اندروید

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 20:54 ] [ رضا ]

[ ]

Advanced Installer نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف محصولی از شرکت Caphyon می باشد. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف ساخت فایل Setup است که شما می توانید به راحتی و با کمک آن فایل exe درست کنید. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنگام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و … نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است.

 

Advanced Installer 11.7.1 نرم افزار ساخت فایل setup با Advanced Installer 11.7.1

 

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 20:37 ] [ رضا ]

[ ]

ویرایشگر یکی از مهمترین برنامه های موجود در هر کامپیوتری هست که هرکسی بطور متداول از آن هر روز استفاده می کند. معروفترین و متداولترین ویرایشگر در سیستم عامل های Windows برنامه ی Notepad است که قطعاً همه با آن آشنایی دارند. Notepad ++ نرم افزار رایگانی برای ویراش کد اصلی Source Code برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار ، زبان های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می نماید. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد.

 

Notepad%2b%2b%206.7.4 نرم افزار ویرایشگر متن حرفه ای Notepad ++ 6.7.4

 

 

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 20:32 ] [ رضا ]

[ ]

با توجه به اینکه امروزه کامپیوتر در همه خانه ها و ادارات وجود دارد، کمتر کسی برای ترجمه به سراغ کتاب های دیکشنری میرود. QTranslate یک نرم افزار کم حجم است که برای کمک به شما در ترجمه ی سریع متون طراحی شده است. QTranslate که از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و به شما این امکان را می دهد که به سادگی متن مورد نظر خود را ، حتی در هنگام مطالعه ی آن به زبان فارسی یا هر زبانی که می خواهید ترجمه کنید . قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار پشتیبانی از مترجمان آنلاین چون: مترجم گوگل ، مترجم مایکروسافت ، مترجم یاهو و چند سایت دیگر، می باشد .

 

QTranslate%205.4.0 نرم افزار مترجم متون QTranslate 5.4.0

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 20:29 ] [ رضا ]

[ ]

PicPick نام نرم افزاری قدرتمند و کم حجم در زمینه عکسبرداری از محیط ویندوز و برنامه های مختلف می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از صفحه دسکتاپ ، سندهای متنی ، عکس ها ، فایل های PDF ، صفحات وب و … عکسبرداری نمایند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت دسترسی سریع به نرم افزار و استفاده آسان از آن با کمک ابزارهای پیشرفته ، توانایی ذخیره سازی عکس ها و متن ها با فرمت های دلخواه و … اشاره نمود. از نکات مثبت این برنامه می توان به پشتیبانی آن از ۲۱ زبان مختلف دنیا از جمله زبان شیرین فارسی اشاره نمود، طوری که محیط کلی این برنامه فارسی بوده و شما بدون دردسر می توانید با تمام قسمت های برنامه به راحتی کار کنید. همچنین این نرم افزار یک ویرایشگر تصویر با محیط ساده می باشد که می توان با آن عکسهای گرفته شده و یا دیگر عکسها را ویرایش نمود. ویرایشگر این برنامه امکانات خوب و جالبی از جمله ابزار و افکت های زیبا برای ویرایش تصویر دارد.

 

PicPick%204.0.3 نرم افزار عکس برداری از محیط ویندوز PicPick 4.0.3

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 20:18 ] [ رضا ]

[ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه